שלטים ומתקני תצוגה באילת

[vc_row][vc_column][vc_column_text]שלטים ומתקני תצוגה הם מוצר נפוץ מאוד בעולם העסקים בלשון המעטה, כ"כ נפוץ שגם עסקים שאינם מחזיקים חנות פיזית, דואגים לשלטים ומתקני תצוגה כאשר יש להם מחסן פיזי, עמדות למיניהן וכד'. מה הופך את השלטים ומתקני התצוגה לכאלה שימושיים?

  • ראשית, הם מושכים את העין. גם בעולמנו, בו את רוב הפרסום אנחנו צורכים מעולם הרשתות החברתיות או מאתרים ומהרשת בכלל, עדיין לא נמצא תחליף של ממש לפרסום הפיזי, לפחות לא עבור חלק ניכר מהעסקים.
  • הם מסייעים ליציר תדמית, שכן לעיצוב השלט ישנה השפעה רבה על איך הלקוח החדש יתרשם מן העסק, ביחוד עם השלט או מתקן התצוגה הוא הדבר הראשון שהוא יראה כאשר ייכנס אל העסק.
  • הם שימושיים גם לצרכים נקודתיים יחסית, כמו כנסים, ימי הפנינג ושאר אירועים קטנים או חד פעמיים. ישנם מתקני תצוגה רבים שניתן להעמיד בקלות ובמהירות, והם שימושיים מאוד באירועים בהם לא נצטרך שלט מאסיבי וקבוע.

איך מומלץ לבחור שלטים ומתקני תצוגה?

בין אם מדובר בשלטים ומתקני תצוגה באילת, ובין אם מדובר על עיר אחרת, חשוב לזכור שלשלטים ולמתקני תצוגה ישנם לפחות שני תפקידים עיקריים: האחד הוא כאמור הפרסום האפקטיבי לעסק, בין אם מדובר בפרסום קבוע ובין אם מדובר בפרסום חד פעמי. השני נוגע לפרקטיות, כלומר עד כמה השלט או המתקן פרקטיים לשימוש לאורך זמן? תתארו לכם למשל, מצב בו בעל עסק יזמין מתקן תצוגה שאותו צריך להרכיב כל פעם מחדש בצורה לא נוחה, או מצב בו בעל עסק  יזמין שלט קבוע שיתבלה במהרה – בשני המקרים, השלט ומתקן התצוגה לא פרקטיים לשימוש, למרות שלכאורה בהתחלה הם עשו את עבודת הפרסום נאמנה.

מחפשים שלטים ומתקני תצוגה איכותיים?

אנחנו בגרפיX מתמחים בעיצוב, תכנון, ייצור והתקנת כל סוגי השלטים ממגוון רחב של חומרי גלם כמו: פח, פרספקס, pvc, לוקובונד, קאפה, שמשונית, קנבס ועוד..עם נסיון של מעל 20 שנה בתחום אנו יודעים לתת מענה לכל הפתרונות הקיימים בנושא השילוט.

✅ שילוט חוץ  ✅ שילוט פנים   ✅ שילוט לבית   ✅ שילוט למשרד   ✅ שילוט רכבים   ✅ שלטי בטיחות לפי תקן   ✅ רולאפים ומתקני תצוגה   ✅ כל סוגי הדגלים

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

דילוג לתוכן