שעוני קיר באילת

[vc_row][vc_column][vc_column_text]שעונים באילת

מחפשים שעון קיר מעוצב? אצלנו תוכלו למצוא שעוני קיר דקורטיביים לבית ולמשרד, שעוני קיר בעיצוב רטרו, שעונים בעיצוב אישי במגוון גדלים וחומרים כיד הדמיון!

מתי שעון יכול לשמש אותנו?

למרות שהתפקוד הבסיסי של השעון הוא הצגת השעה, בכל זאת יש לו עוד כמה שימושים נוספים כפריט דקורטיבי לכל דבר ועניין. הנה כמה שימושים עיקריים, בהצגת השעה ובכלל:

  1. הפלאפון מחליף את השעון? נסו הפוך – אז נכון שרובנו רגילים לשלוף את הפלאפון שלנו כשאנו רוצים לדעת מה השעה, אבל תודו שלפעמים זה בדיוק ההיפך, שכן לא בכל הזדמנות אנחנו יכולים לשלוף את הפלאפון ולהציץ בשעה (כשזה פשוט לא מנומס, למשל), ובמקרה כזה שעון פשוט על הקיר או על המדף, יכול לעשות עבודה מצוינת.
  2. שעון לאווירה – מזה זמן רב ששעוני הרטרו משמשים, לצד תפקודם הרגיל, גם כדי לייצר אווירה יוקרתית בבית או במשרד. אגב, אלה ממש לא חייבים להיות שעוני וינטג' או שעונים מעוצבים בסגנון רטרו, יש מגון רחב מאוד של עיצובים שיעשו את העבודה מצוין בכל סגנון עיצובי של החלל.
  3. שעון תמונה – שעון יכול להוסיף נופך מיוחד לכל תמונה שלנו או של האהובים שלנו, ולכן במקום להביא תמונה במסגרת מעוצבת, ניתן פשוט להביא שעון תמונה, ולהעניק מתנה מקורית וייחודית, שתהייה גם שימושית וגם מרגשת.

לא יודעים במה לבחור? יש לנו שעונים מכל הסוגים!

השעון הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מכל בית, משרד או חנות. במקרה שאינכם יודעים באיזה שעון לבחור כמתנה, צוות החנות ישמח לסייע. תוכלו למצוא אצלנו שעוני קיר או מדף, וכן שעונים ממגוון חומרי גלם: מתכת, בזלת, זכוכית ועוד. השעונים שלנו מגיעים באיכות גבוהה, ללא פשרות, ע"מ שתוכלו להשתמש בהם לאורך שנים, וכן גם יקיריכם. בנוסף, ניתן לבחור שעונים בעיצוב אישי ע"פ מאפיינים נוספים, ולכן שעון הוא המתנה המושלמת למורה, מנהלת, חייל, חברים או בני משפחה!

בגרפיקס תוכלו למצוא מגוון רחב של שעונים, לכל אחד ולכל גיל! בנוסף, אנו מציעים גם שירות התקנה בבית הלקוח. לפרטים נוספים צרו קשר>>>[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

דילוג לתוכן